Groei

KERNWAARDEN

In onze visie springen drie woorden eruit: aandacht, groei en samen. Deze woorden vormen de kernwaarden van ons onderwijs.

GROEI

Wij vertellen de leerlingen verhalen uit de Bijbel, bidden en zingen zodat leerlingen mogen groeien in hun geloof. Door ons goede en passende onderwijs groeien alle leerlingen in hun ontwikkeling. Op leerlingniveau brengen we de onderwijsbehoeften in kaart en zorgen we voor passende ondersteuning of uitdaging. We bieden een doelgericht leerklimaat, waarin fouten gemaakt mogen worden. Dit motiveert leerlingen en teamleden om hun talenten te ontdekken en hun kwaliteiten te gebruiken. We geven elkaar de ruimte, luisteren naar elkaar en leren van en met elkaar. Wij groeien vanuit vertrouwen.